onsdag 31 december 2008

Gott Nytt År!



Årets nyårsfirande får bli en klassiker.
God mat, vacker dukning, goda vänner och ett glas champagne i trädgården vid 12 slaget...
och ett par nyårslöften har jag också på lut.

Vi har delat upp matbiten och kör lite knytkalas.
Vad det blir till förrätt och efterrätt vet jag inte.
Vår familj står för varmrätten och kommer att bjuda på;

Dubbelmarinerad oxfilé med sallad och potatisgratäng

Gott, lättlagat och går att förbereda i god tid, en fördel när man är många.

Nyårslöfterna... ja, det får också bli några klassiker

Mera motion
Bättre matvanor
Sedan ser jag så klart fram emot att få öppna min present & inredningsbutik
Den 14 februari 2009 (på alla hjärtans dag!) öppnar vi, då är ni alla välkomna till storgatan 24
i Örebro . Jag kommer att öppna den tillsammans med min kollega Ulrika.
Ett projekt som vi båda pratat om i flera år skall nu införlivas!

Inga kommentarer: