måndag 9 februari 2009

Sommarfavoriter från H&M och Calou


Vissa saker blir aldrig omoderna. Dom får bara vila ett tag och blir sedan attraktiva igen med en liten ny design. Jag har sedan tidigare ett par Calou träskor i brunt skinn med en liten fin pärla trädd på ett tunt skinnband. Jag älskar dom här träskorna. Nu har jag tittat ut ett par nya favoriter inför sommaren, ett par vita med sidenband. Hur fina som helst. Står på sommarens inköpslista.

Om man köper en billig klänning så kanske man kan ha råd att matcha ett par fina calouträskor därtill!

2 kommentarer:

AK sa...

Snyggt! Har du något emot att jag kör samma som du? Inget ovanligt eller hur! Ett måste är väl att ha ett par vita träskor till sommaren, eller röda är inte så dumt heller. Jag trivs iaf jättebra i mina svarta och alla jobbarkompisar är såååå avundsjuka!

Kramis A-K

Min Skattkammare sa...

Hej Susanne!
Jag trodde jag skulle få se spännande bilder från invigningen......hur gick det....kom det mycket folk!? Är så nyfiken, uj uj! ;o)
Jag kommer nog med en kompis i morgon, kan inte hålla mig, hi hi.
Lycka till med allting!
Kram Kicki