onsdag 25 februari 2009

En dröm



Ibland drömmer jag om att bara få åka omkring i en sådan här och njuta av tillvaron.
Jag har alltid (i alla fall så länge jag kan minnas) drömt om att få äga och köra en Jaguar. En riktig klassiker i alla bemärkelser. Det är något med formen och designen som tilltalar mig.
Jag ser framför mig hur jag och min man susar omkring i Europa, bor på hemtrevliga små hotell och gör utflykter till lika mysiga små byar, i vår (nej, MIN) Jaguar.

I företagets historia finns en mycket viktig person, Sir William Lyons, grundaren som byggde upp företaget för ett av världens starkaste varumärken; Jaguar. Bilar som är kända för elegant formgivning, förnämlig prestanda och avancerad teknologi
Bilkörning är för mig avkopplande och njutfullt...i rätt bil då såklart!

Inga kommentarer: