tisdag 13 januari 2009

VÄNSKAP



"Vänskapen sträcker sig över år och avstånd.
Den letar sig fram genom prunkande trädgårdar.Den finns"


Denna tavla vill jag ge till min kära vän Ann-Katrin.
I dag låg ett handskrivet brev i min brevlåda. Gissa om jag blev glad, och lite snopen.
Tänk så sällan man får långa handskrivna brev nuförtiden.
Men sådan är hon min vän "Anki" , hon hinner med sådana små men ack så viktiga ting här i livet. Att se vad andra behöver. Att lägga in en växel precis när den behövs som bäst.
Ett brev betyder så mycket...

Tack min vän!

tavla från underbara isa form

1 kommentar:

AK sa...

Min älskade VÄN,
Nu blev jag riktigt rörd...
Har inte kollat din blogg på några dagar eftersom det är så intensivt på jobbet och hemma sitter MIN nyblivna 13-åring och ockuperar datorn mest hela tiden.
Dina ord värmer så gott!!
Många kramar din vän Ann-Katrin